Autor Wiadomość
Torba
PostWysłany: Nie 9:27, 08 Kwi 2007    Temat postu:

heh skonfigurować umiem ale zanim zaczne gadac itp. to niech to bedziemy now ytemat zeby nie zatlaczac tego i ulatiwc wyszukiwanie innym
Gość
PostWysłany: Czw 16:52, 05 Kwi 2007    Temat postu:

TO BYlo do torby
Gość
PostWysłany: Czw 16:51, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Ale ma jedna wade kto wie jaka ?????????
JAwiem jak ACC MAKER.
CZY TY TO UMIESZ??
Thorus II
PostWysłany: Sob 11:56, 03 Mar 2007    Temat postu:

Nadzieja nadzieja a praktyka Razz
Kleszczu
PostWysłany: Pią 17:34, 02 Mar 2007    Temat postu:

Torba to zawodowiec i wie co robić i napewno wejdzie (ja mam przyajmniej taką nadzieje Smile) Thorus II
Thorus II
PostWysłany: Pią 16:50, 02 Mar 2007    Temat postu:

Ogulnie spoks ale czy to wejdzie Razz
Yanke93
PostWysłany: Śro 17:05, 31 Sty 2007    Temat postu: Brawoo :D

Wszystko Spoko Luzik Very Happy tylko jedno pytanko Very Happy Komendy Dla GM i Id itemow ; ]
Torba
PostWysłany: Śro 16:57, 31 Sty 2007    Temat postu:

To kolejny poradnik w stylu jak zrobic... tym razem pokarze wam jak zorbic postac do OTS recznie tzn. wszystko robimy sami ^^

No więc tutaj opiszę ręczne tworzenie postaci. Co prawda nie jest potrzebne zabardzo kiedy posiadamy acc makera, ale warto wiedzieć na jakiej podstawie powstaje takie konto. W tym celu otwieramy notatnik i notujemy. Napiszę kawałek po kawałku, żeby wszystko opisać Wink

Pierw wklejamy to.

<?xml version="1.0"?>

Teraz ustalamy jaki ma być dolny kod postaci.

<account pass="lolek"

Tutaj można ustawić ile ma się mieć dni pacc'a.

type="1" premDays="15">


Teraz doklejamy to najważniejsze. W miejscu ,,Azorea" wpisujemy nick postaci, która chcemy zrobić.

<characters>
<character name="Azorea"/>
</characters>

Jeżeli chcemy mieć 2 postacie na koncie doklejamy przed </characters> to i w miejscu ,,Misjonarz" Wpisujemy nick 2 postaci.

<character name="Misjonarz"/>

razem to powinno wyglądac tak:

<characters>
<character name="Azorea"/>
<character name="Misjonarz"/>
<characters>

Dodajemy ostatnią linijkę, w której nic nie zmieniamy.

</account>

Całość powinna wyglądać wtedy tak:

<?xml version="1.0"?>
<account pass="lolek" type="1" premDays="15">
<characters>
<character name="Misjonarz" />
<character name="Azorea"/>
</characters>
</account>

Teraz należy to napisać w formacie *.xml
Załóżmy, że konto będzie miało nr. 159786
Więc wchodzimy w Plik>Zapisz jako i wpisujemy acc number tego konta po czym stawiamy kropke i piszemy xml powinno to wyglądac tak:

159786.xml


pamietaj o dopisani xml na koncu!


Pierwszy krok mamy za sobą teraz trzeba stworzyć plik z postaćią Smile
Więc otwieramy notatnik i piszemy:
Zaczynamy tak jak poprzednio od tej linijki:

<?xml version="1.0"?>

Teraz dopisujemy to i w miejscu z nickiem Azorea wpisujemy nick postaci, która podaliśmy w poprzednim pliku z kontem

<player name="Azorea"

Teraz dodajemy to i w miejscu 159786 wpisujemy górny kod czyli nazwę poprzedniego pliku.

account="159786"

Tutaj ustawiamy płeć postaci. 0 to kobieta, a natomiast 1 mężczyzna.

sex="0"

Dodajemy to.

lookdir="1"

Teraz wpisujemy exp jaki ma mieć stworzona przez nas postać.

exp="98800"

Tutaj ustalamy profesje postaci. 1- Sorcerer, 2- Druid, 3- Paladin i 4- Knight

voc="1"

Tu natomiasto podajemy lvl zgodny z podanym wcześniej doświadczeniem (exp) postaci.(najlepiej sprawdzic na tabelce expa albo na kalkulatorze polecam www.tibia.pl)

level="20"

Tutaj ustawiamy kim ma być postać. 0- Zwykły gracz, 1- Tutor, 2-Counsoller (chyba Razz), 3- GameMaster

access="0"

Teraz ustawiamy ilość posiadanego capa przez postać.

cap="300"

Poziom magiczny postaci.

maglevel="45"

I dopisujemy to. Tutaj nic nie zmieniamy, ponieważ to po zalogowaniu samo się uzupełni, a dotyczy tego, kiedy ostatnio postać była zalogowana.

lastlogin="0">

Teraz ujmę to jako 1. Tutaj wpisujemy współrzędne spawnu, czyli gdzie ma się po zalogowaniu postać pojawić i temple, czyli miejsca gdzie postać odradza się po śmierci.

<spawn x="160" y="54" z="7"/>
<temple x="160" y="54" z="7"/>
<health now="295" max="295" food="0"/>
<mana now="395" max="395" spent="0"/>

Tutaj możemy ustawić wygląd postaci, jednak najlepiej jest to zostawić, ale przy potworach istnieją podobne linijki, każdą można zamienić i będziemy wyglądać inaczej Wink To raczej dla trochę bardziej wtajemniczonych, ponieważ newbie mogą się w tym nie połapać, ale mogę później o tym napisać Smile

<look type="9" head="20" body="30" legs="40" feet="50"/>

Teraz ustalamy skille postaci. 0- Fist Fighting, 1- Club Fighting, 2- Sword Fighting, 3- Axe Fighting, 4- Distance Figting, 5- Shielding, 6- Fishing.

<skills>
<skill skillid="0" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="1" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="2" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="3" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="4" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="5" level="15" tries="0"/>
<skill skillid="6" level="10" tries="0"/>
</skills>


Teraz podajemy ID skrzynki w depo (tej szarej) pod 7.6 jest to ID 2490, a pod 7.5 najlepiej sprawdzić w Map Editorze.

<inventory><slot slotid="1"><item id="2490"/></slot>
</inventory>


Teraz podajemy ID szkrzynki depo (tej brązowej) Są tutaj podane pod 7.6 więc sprawdzić w Map Editorze Wink

<depots><depot depotid="1"><item id="2590"><inside><item id="2594"/></inside></item></depot></depots>

I kończymy tymi 2 linijkami.

<storage/>
</player>

Poprawnie zrobiona całość powinna wyglądać tak:

<?xml version="1.0"?>
<player name="Azorea" account="159786" sex="1" lookdir="1" exp="98800" voc="1" level="20" access="0" cap="300" maglevel="45" lastlogin="0">
<spawn x="160" y="54" z="7"/>
<temple x="160" y="54" z="7"/>
<health now="295" max="295" food="0"/>
<mana now="395" max="395" spent="0"/>
<look type="9" head="20" body="30" legs="40" feet="50"/>
<skills>
<skill skillid="0" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="1" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="2" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="3" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="4" level="10" tries="0"/>
<skill skillid="5" level="15" tries="0"/>
<skill skillid="6" level="10" tries="0"/>
</skills>
<inventory><slot slotid="1"><item id="2490"/></slot>
</inventory>
<depots><depot depotid="1"><item id="2590"><inside><item id="2594"/></inside></item></depot></depots>
<storage/>
</player>
Twisted Evil
Kleszczu
PostWysłany: Śro 16:24, 31 Sty 2007    Temat postu:

Fajnie i chyba mamy kandydata na Najlepszego Pomocnika Gracza Smile
Torba
PostWysłany: Śro 16:22, 31 Sty 2007    Temat postu:

Teraz zamieszcze poradnik jak zrobic wlasnego potworka na servierze your ots tibia 7.6

Wiem, że jest to bardzo prosta rzecz, ale nie każdy wie jak zrobić własnego potwora, a przynajmniej jak dodawać różne rzeczy. No więc zacznijmy. No więc zaczynamy od wejścia do folderu z OTS następnie data/monsters i otwieramy notatnik i notujemy w nim:

Jak zawsze na początek tą linijkę:

<?xml version="1.0"?>

Teraz należy dodać to i wpisujemy nazwę potworka np. ja dałem Pedzio

<monster name="Pedzio"

Teraz ustalamy level oraz magic level potwora. Wiemy oczywiście, że im wyższy lvl i m lvl to mocniej bije Wink

level="50" maglevel="85"

Teraz ustawiamy ile przy expie 1x miałby mieć doświadczenia nasz potwór. Jak damy 10 to przy expie 3x będzie dawał nie 10, a 30 Wink

experience="8000"

Dodajemy to:

pushable="0"

Teraz ustawiamy jak dobrą ma mieć potwór zbroję oraz jak dobrą obronę.

armor="51" defense="62"

Teraz dodajmy to.

canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200"

I ustalamy szybkość potworka. Teraz akurat nie jest taki szybki Smile

speed="225">


Teraz ustawiamy jak dużo potwór ma mieć życia oraz ile ma mieć maksymalnie Smile

<health now="12000" max="12000"/>

Teraz ustalamy wygląd naszego potworka. Najlepiej skopiować tą linijkę od innego potwora, mój to akurat necro

<look type="9" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3128"/>


Jeżeli to ma być potwór, który atakuje z dystansu to ustawiamy targetdistance na powyżej 1 (1- 1 kratka)

<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>

Teraz ustawiamy ataki. Dajmy mu przykładowo, aby atakował bronią i atakował nas z exori.

<attacks>
<attack type="melee" mindamage="150" maxdamage="270" probability="100" />
<attack type="instant" name="exori" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>

Teraz ustawmy na co miałby być odporny. Załóżmy, że będzie widział niewiedzialnych, nie zaatakujemy go trucizną oraz z energi np. hmm, exevo mort hur.

<defenses>
<defense immunity="invis"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="energy"/>
</defenses>

Teraz ustawiamy co potwór ma wymawiać podczas gry Smile Często przynosi to trochę zabawy jak potworek krzyczy ,,twoj kumpel jest noobem, twoja kumpela jest noobem i ty też jesteś noobem" ;p przykładowo Smile Jeżeli chcemy, aby potworek nie krzyczał ciągle to samo to dodajemy drugą taką samą linijkę tylko zmieniamy tekst Smile

<voices>
<voice sentence="Smierdzisz Adasiu wygladasz jak belziotko noo bez kituuu!"/>


Teraz chyba najważniejsze Smile Ustawianie loota.Więc jeżeli ustawić, aby przykładowo wypadało crown armor to należy dodać taką linijkę:

<item id="2491" chance="1899"/>
W miejscu z 2491 wpisujemy ID crown armor, a chance jak często ma wypadać.

Jak zrobić, żeby np. pięniądze wylatywały nie po 1 tylko po 2?? Otóż tak:

<item id="2148" countmax="10" chance1="100000" chancemax="0"/>

W miejscu item id jest już podany id gold coins, teraz w countmax ustawiamy ile maksymalnie może wypaść tych pieniędzy np. teraz maksymalnie wypadnie 10gp i przy chance tak jak wyżej jak często ma wypadać cash.

Teraz jak zrobić, żeby wypadał z potwora backpack albo bag, a w nim itemy?? Otóż tak.
Wpisujemy:

<inside>
<item id="2392" chance="1818"/> <-------- ID baga, może być backpack
<item id="2544" countmax="10" chance1="20000" chancemax="0"/> <--------- to co ma wypadać z niego, przykładowo strzały, maksymalnie 10.
</inside> <----------- To dodajemy

Tak wygląda już przykładowo gotowy loot.
<loot>
<item id="2491" chance="1899"/>
<item id="2487" chance="1009"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<inside>
<item id="2392" chance="1818"/>
<item id="2544" countmax="10" chance1="20000" chancemax="0"/>
</inside>
</item>
</loot>

Teraz wystarczy dodać to:

</monster>


I to wszystko Wink

Na gotowy wzór pokaże już gotowego DLa. U nas powinno wyglądać wszystko tak samo tylko można pozmieniać to co powyżej Wink

<?xml version="1.0"?>
<monster name="Dragon Lord" level="50" maglevel="60" experience="2100" pushable="0" armor="32" defense="34" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="200">
<health now="1900" max="1900"/>
<look type="39" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2881"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="210"/>

<attacks>
<attack type="instant" name="dragonlord_firewave" exhaustion="500" cycleticks="6000" probability="80"/>
<attack type="rune" name="dragonlord_fireball" exhaustion="500" cycleticks="6000" probability="80"/>
<attack type="rune" name="dragonlord_firebomb" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="40"/>
<attack type="instant" name="exura" exhaustion="500" cycleticks="6000" probability="70"/>
<attack type="melee" mindamage="62" maxdamage="205" probability="100"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="YOU WILL BURN!"/>
<voice sentence="ZCHHHHHHH!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2672" countmax="2" chance1="20000" chancemax="0"/>
<item id="2033" chance="1818"/>
<item id="1976" chance="3333"/>
<item id="2413" chance="5000"/>
<item id="2498" chance="888"/>
<item id="2492" chance="733"/>
<item id="2414" chance="1000"/>
<item id="2546" countmax="5" chance1="2222" chancemax="0"/>
<item id="2796" countmax="1" chance1="6666" chancemax="0"/>

<item id="1987" chance="50000">
<inside>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2149" countmax="2" chance1="893" chancemax="0"/>
<item id="2392" chance="1428"/>
<item id="2146" countmax="2" chance1="3222" chancemax="0"/>
<item id="2528" chance="2333"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>


Teraz zapisujemy to jako format xml, chyba każdy wie jak, a jak nie to pisac na gg ^^

PZDR
Kleszczu
PostWysłany: Śro 0:04, 31 Sty 2007    Temat postu:

Ja gram na takim OTSie
81.168.163.125
Tobi jak zrobi do końca OTSa weś link wklej na forum Very Happy
Torba
PostWysłany: Wto 23:54, 30 Sty 2007    Temat postu:

Na początek chciałbym podać link do pobrania silnika do OTS pod tibie 7.6. Wg. mnie jets to bardzo stabilny silnik. Do tego dolącze map edytor Simone dla poprawiania mapki itp.

map edytor:

http://members.lycos.co.uk/sharemaniac/index.php?show=dow3_1
wybieramy map edtora na szczycie listy. Acha i jeszcze jedno map edytor nie ma pliku tibia.spr zeby go zdobyc musimy wejsc do folderu z zainstalowana tibia 7.6 kopiujemy plik tibia.spr i wklejamy do map edytorka


Silnik ots:

http://members.lycos.co.uk/sharemaniac/index.php
wybieramy drugi plik od góry listy. Uwazam ze jest to dobry OTs poniewaz sam go uzywam jets stabilny nie ma bogow ogolnie jest spoko


oto acc amker jescze go nie testowalem ale powiien byc spoczko:

http://members.lycos.co.uk/sharemaniac/index.php

PZDR TIBIA ROX Twisted Evil
Torba
PostWysłany: Wto 23:31, 30 Sty 2007    Temat postu: Tibia OTS

Prosze uzytkownikow o zamieszczanie tutaj inforamcji o OTS (Open Tibia Server) tzn. linki itp. itd Twisted Evil

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group